פילאטיס

גילאי 120-18

טכניקה לעיצוב הגוף, שיפור היציבה, חיזוק השרירים הארוכים  כשהמטרה היא תפקוד אופטימאלי של מערכת השלד (פיתוח כוח, גמישות, סיבולת) מתאים לכל סוגי האוכלוסייה ומומלץ לאנשים אחרי פציעות. מטרת השיטה היא אימון הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, וללא פגיעות גופניות. פילאטיס מנסה להשיג את המטרה הזו על ידי סדרה של תרגילים המפעילים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה. פילאטיס מנסה לאפשר טווחי תנועה גדולים יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה, ובכך למנוע לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה.

צור קשר

תשלחו לנו הודעה ואנו
נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

כתובתינו:
רח’ האוניברסיטה 1
קריית השרון, נתניה
(צמוד לאקדמית נתניה)

09-8623692
info@collegym.co.il
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.